CASATA.MD
COMPANII DIN REPUBLICA MOLDOVA
Denumirea Scurta: | IM DIRECTIA GOSPODARIEI LOCATIV-COMUNALE SOROCA |
Denumirea Lunga: | Întreprinderea Municipală DIRECŢIA GOSPODĂRIEI LOCATIV-COMUNALE SOROCA |
Data inregistraii: | 2001-01-17 |
Cod Fiscal (IDNO): | 1003607017603 |
Forma Juridica: | Întreprindere municipală |
Statutul: | Activa |
List Conducatorilor: | CIUNTU VASILII |
List Fondatorilor: | CONSILIUL OR.SOROCA |
Construcţiile de clădiri şi (sau) construcţii inginereşti, instalaţii şi reţele tehnico-edilitare, reconstrucţiile, consolidările, restaurările |
Intermedieri pentru cumpărarea, vînzarea, schimbul şi închirierea locuinţelor şi altor bunuri imobiliare cu destinaţie neproductivă; activitatea birourilor de inventariere tehnică |
Închirierea bunurilor imobiliare proprii |
Eliminarea deşeurilor şi a apelor uzate; asanare, salubritate şi activităţi similare |
Activităţi de radio şi televiziune |
Datele despre companie sunt de pe
date.gov.md din data de 14.08.2015.
Data publicarii: 2015-12-18
Vizualizari: 2700
Buna ziua!mă numesc Galina și scriu din numele mamei mele Elena Cipurjinschii(pensionară vârsta de 75ani)Sint indignata si nedumerita ce se intimpla cu cei de la Gospodaria Locativa Colectarea Deseurilor din Soroca!!! In anul 2015 a fost intocmit un contract pentru colectarea deseurilor pe numele Valerii Cipurjinschii....din pacate in anul 2017 in luna martie tata-l a decedat.Dar vreau sa mentionez un moment mama Elena Cipurjinschii nu era la curent ca tata a intocmit un contract cu cei de la "Colectarea Deseurilor"si cum spunea juristul ca conform Legii contractul se trece automat pe numele celuilalt gospodar al casei pe adresa data...bine,dar cei de la Gospodaria Locativa nu-s stiu obligatiunile fata de locatar si elementarul sa faca un simplu anunt printr-o scrisoare sau cu o vizita unui reprezentant la adresa domiciliului.Conform Legii ei erau obligati sa anunte locatarul ca are datorii maximum dupa 3 luni dar nu dupa un an si ceva de zile...mai ales ca nu a fost deservita deoarece mama mea nu avea ideie de faptul dat,pentru ce ea a fost impusa sa achite serviciile cind nu a fost deservita?A fost o mare greseala pe care voi nu vreti sa recunoasteti ca lucrati prost si de loc profesional,tineti cont numai la drepturile voastre dar nu si la obligatiuni fata de client!!!Dar sa stiti ca si consumatorul are drepturi pe care voi nu le respectati !!!Eu sînt fiica persoanei date din contract,care la moment sînt la depărtare și sînt nevoită să mă implic deoarece este imposibilul de suportat atitudinea lucrătorilor D-stră!!!Mama mea fiind bolnavă cu inima și cu tensiunea...lor nu le pasă că îi pune viața în pericol!!!Poate să-mi explice cineva ce persoană a fost pe data de 15.03.2019 la domiciliu pe adresa Aluniș 15 și i-a cerut mamei mele Elena Cipurjinschii suma de 460 lei fără vre-un bon de plată și nici explicație clară nu a dat pentru ce a fost banii ceruți?Este absurd și o neglijență totală față de consumator!!!Eu personal am să scriu plângere la Chișinău La protecția consumatorului și veți răspunde pentru tot stresul si lacrimile mamei mele provocate de lucratorii voștri care își fac deservirea prost și nu respecta drepturile omului!!Va promit ca nu voi lasa asa situatia data,rusine sa va fie v-ati lacomit sa luati bani unei persoane in virsta care are o pensie mizerabila....tineti minte ca aveti si voi apropiati care din cauza voastra vor suferi de la obrazniciile faptuite de voi....fiindca viata intoarce la toti dupa merit!!!!